نقد و بررسی سریال Willow

نقد و بررسی سریال Willow

در سال 1988 فیلمی به تهیه کنندگی جورج لوکاس و بر اساس داستانی که خود او نوشته بود منتشر شد و در همان زمان توانست طرفداران بسیاری پیدا کند. به دنبال این موفقیت، دیزنی تصمیم گرفت تا سریالی جدید را بر اساس این فیلم فانتزی بسازد و در پلتفرم مشاهده آنلاین خود یعنی دیزنی پلاس منتشر کند. کارگردانی این فیلم بر عهده ران هاوارد بود و نکته جالبی که درباره این سریال وجود دارد حضور جورج لوکاس در نقش تهیه‌کننده است که قطعا باعث خواهد شد تا بسیاری از ایده‌های او از داستان اصلی به این اثر منتقل شود. نکته جالب دیگری که درباره این سریال وجود دارد، حضور مجدد وارویک دیویس در نقش اصلی داستان یعنی ویلو آفگود است. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این سریال در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی بیشتر با سازندگان سریال Willow

به گفته سازندگان این اثر، برای سریال ویلو یک اپیزود پایلوت تهیه شده که کارگردانی آن را جان ام چو انجام داده است. از جمله فیلم‌های موفق این کارگردان می‌توان به فیلم آسیایی‌های پولدار دیوانه اشاره کرد. این کارگردان شاخص به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد.

این سریال جذاب یکی از معدود پروژه‌های شرکت لوکاس فیلم است که ارتباطی با فیلم و سریال‌های Starwars ندارد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون درباره این سریال منتشر شده، داستان این اثر، سال‌ها بعد از ماجراهای فیلم اصلی اتفاق می‌افتد و طی آن شخصیت‌های جدیدی معرفی می‌شوند. کارگردان سریال، ران هاوارد درباره این سریال می‌گوید:

این سریال، یک اثر نوستالژیک واپس‌گرایانه نیست، بلکه رویکردی خلاقانه و البته رو به جلو دارد. بسیار باعث خوشحالی من است که بخشی از این پروژه هستم.

نکته جالب دیگری که درباره عوامل این سریال وجود دارد داستان فرزند جان ام چو است. ام چو یکی از طرفداران پر و پا قرص فیلم اصلی ویلو بوده و همین موضوع باعث شده تا اسم دخترش را هم Willow بگذارد. او در توییتر خود به این موضوع اشاره کرده و گفته:

من در دهه هشتاد میلادی بزرگ شده‌ام و داستان فیلم Willow بر روی من تاثیرات عمیقی گذاشته است. داستان یک قهرمان شجاع که در بدترین مکان‌ها حضور داشت، برای منی که یک کودک آمریکایی آسیایی بودم و در رستوران چینی بزرگ شده بودم، منبع الهام شد. من آرزو داشتم روزی وارد هالیوود شوم و همین منبع الهام به من کمک کرد تا به عزم و اراده درونی خودم ایمان بیاورم و در راستای چیزی که می‌خواهم حرکت کنم. کار کردن برای افرادی که قهرمانان زندگی من محسوب می‌شوند، از ران هاوارد گرفته تا کاتلین کندی فراتر از یک رویاست.

داستان اصلی فیلم درخت بید

داستان فانتزی فیلم اصلی را جورج لوکاس در دهه 70 میلادی نوشته است و فیلم ساخته شده توسط او در سال 1988 به نمایش درآمده است. او وارویک دیویس را به عنوان بازیگر نقش اصلی انتخاب کرد که پیش‌تر در یکی از فیلم‌های جنگ ستارگان با نام Return Of The Jedi به عنوان یکی از ایوک‌ها با لوکاس همکاری کرده بود. داستان فیلم Willow درباره شخصیتی به نام ویلو آفگود است که باید از یک دختر بچه محافظت کند. دختر بچه‌ای به نام الورا دانان که یک ملکه شیطان صفت به دنبال اوست. در این راه، شمشیرزنی به نام مد مارتیگان که نقش او را وال کیلمر بازی می‌کند، نیز او را همراهی می‌کند.

موفقیت این فیلم به حدی بود که شرکت کپ‌کام در سال 1989، یک بازی ویدیویی از روی این فیلم ساخت و برای کنسول نینتندو به بازار عرضه کرد.

داستان سریال Willow

با توجه به اطلاعاتی که تا به این لحظه از سریال درخت بید در دسترس قرار گرفته است، داستان این سریال روایت‌گر گروه کمیابی از از قهرمانان است که در تلاشی خطرناک قصد دارند به مکان‌هایی بسیار دور از خانه خود بروند. جایی که باید با شیاطین درون خود روبرو می‌شوند و برای نجات دنیایشان گرد هم می‌آیند.

جزئیات بیشتری هنوز درباره این داستان مشخص نیست، اما تریلر سریال نشان می‌دهد که ویلو که زمانی که یک شعبده‌باز مبتدی بود، اکنون توانایی‌های خود را بهبود بخشیده و به کمال رسیده است. او به فردی فروتن اما در عین حال شجاع و ماهر تبدیل شده است. ویلو به زن جوانی که کیت نام دارد کمک می‌کند تا برادرش را که توسط برخی ربوده شده است، پیدا کند. در ادامه، این دو فرد هم به همراه ویلو، حماسه‌ای جدید را آغاز می‌کنند.

به گفته عوامل سازنده این سریال، این اثر قرار است در تاریخ 30 نوامبر سال 2022 میلادی به صورت آنلاین بر روی سرویس دیزنی پلاس منتشر شود.

بازیگران Willow

چنانچه پیش‌تر هم اشاره کردیم وارویک دیویس نقش شخصیت اصلی این سریال یعنی ویلو افگود را بازی کرده که بار دیگر می‌خواهد تعادلی بین خیر و شر را برقرار کند. از دیگر بازیگرانی که در این سریال پر طرفدار ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به دمسی بریک، الی بامبر، عمارچادا پاتل، تونی ریوولوری، ارین کلیمن و روبی کروز اشاره کرد.

نقش سورشا را در فیلم اصلی، جوآن والی بازی کرده بود که در سریال جدید هم همین نقش را بر عهده دارد. اتفاقاتی که در داستان این سریال می‌افتد حدود 20 سال پس از داستان فیلم اصلی است.

سریال Willow را کجا ببینم؟

سریال Willow هم مانند بسیاری دیگر از آثار روز سینمای جهان بلافاصله پس از انتشار توسط تیم اختصاصی گپ فیلم دوبله شده و در پلتفرم قرار می‌گیرد. گپ فیلم تا به امروز میلیون‌ها فیلم و سریال را به صورت اختصاصی ترجمه و دوبله کرده است که در وب سایت و اپلیکیشن‌های Gapfilm در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

برای مشاهده این فیلم و سریال‌های به روز که به ندرت با این سرعت در دیگر پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرند، کافی است اشتراک گپ فیلم را خریداری کنید. گپ فیلم در راستای افزایش مخاطبین خود هزینه اشتراک خود را پایین‌تر از رقبای خود قرار داده و برای افرادی که امکان خرید این اشتراک را ندارند، امکان مشاهده و دانلود رایگان را هم فراهم کرده است.

مشاهده رایگان سریال Willow

آن دسته از کاربرانی هم که می‌خواهند سریال درخت بید یا دیگر فیلم و سریال‌های روز دنیا را به صورت رایگان تماشا یا دانلود کنند، می‌توانند با مراجعه به گپ فیلم و تنها با استفاده از اتصال به اینترنت تمام بهای اپراتورهای داخلی، به تماشای این آثار بنشینند. بدین ترتیب نیازی نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند یا اشتراک بخرند.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳