تریلر جدید فیلم Emancipation منتشر شد

تریلر جدید فیلم Emancipation منتشر شد

همه ما صحنه‌ای که ویل اسمیت به صورت مجری مراسم اسکار سیلی زد را به یاد داریم. صحنه‌ای ناراحت کننده که در تاریخ ثبت شد و ضربه بزرگی به حرفه بازیگری ویل اسمیت زد. گرچه او بارها درباره این موضوع صحبت کرد و چندین بار هم از کریس راک به خاطر رفتار اشتباهش عذرخواهی کرد اما همه این موارد نتوانست جایگاه او را به پیش از این سیلی بازگرداند. اما ویل اسمیت با جدیدترین نقشی که در فیلم Emancipation بازی کرده سعی در ترمیم محبوبیت از دست رفته خودش دارد. به تازگی اولین تریلر این فیلم منتشر شده که نقش متفاوت ویل اسمیت در آن قابل توجه است. در ادامه این مطلب با گپ فیلم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این فیلم در اختیار شما قرار دهیم.

در تریلر جدیدی که از فیلم Emancipation یا رها سازی منتشر شده ویل اسمیت نقشی را ایفا می‌کند که او را در تلاش برای پیدا کردن خانواده‌اش در حین جنگ داخلی آمریکا نشان می‌دهد. همانطور که در ابتدای خبر هم اشاره‌ای به سیلی ویل اسمیت داشتیم، پس از این اتفاق، بسیاری از منتقدان و علاقمندان سینما معتقد بودند دوران بازیگری او به اتمام رسیده است. پس از این اتفاق فشار روحی زیادی هم به ویل اسمیت وارد شد و به نظر می‌رسید او دیگر نتواند آن بازیگر سابق شود. اما گویا او خودش را دوباره پیدا کرده و فیلمسازان بزرگ هم همچنان به بازی او علاقه دارند. آنچه از تریلر فیلم مشخص است او در این فیلم، بازی به یاد ماندنی از خود به جای گذاشته و پر قدرت‌تر از گذشته بازگشته است.

کارگردانی فیلم Emancipation بر عهده آنتوآن فوکوآ بوده و داستان این فیلم روایت‌گر زندگی برده‌ای به نام پیتر در ایالت لوئیزیانای آمریکاست که در دام برده‌داران آمریکایی بی رحم افتاده و مدام در حال شکنجه شدن است. اما او تصمیم می‌گیرد به ارتش آمریکا به رهبری آبراهام لینکلن بپیوندد تا علاوه بر اینکه خودش را در این مسیر نجات دهد، به جستجوی خانواده‌اش برود و آنها را پیدا کند. این ماجراجویی برای این برده وارد مسیری پر خطر می‌شود که اتفاقات هیجان‌انگیز و شوکه کننده‌ای را برای او رقم می‌زند.

ویل اسمیت در این فیلم نقش پیتر را بازی می‌کند اما بازیگران بزرگ دیگری هم در رهاسازی، ایفای نقش کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به بن فاستر، گیلبرت اوور، چارمین بینگوآ، استیون آگ، گرانت هاروی و مصطفی شکیر اشاره کرد.

در تریلر این فیلم، پیتر را می‌بینیم که مدام در حال فرار است. او از گلوله‌ها فرار کرده و با کروکودیل‌ها می‌جتگد. در ادامه تریلر هم می‌بینیم که پیتر می‌گوید من با اونا مبارزه می‌کنم. اونا من رو کتک می‌زنن، استخونای منو میشکونن، انقدی که حسابش از دستم در رفته. اما اونا نمی‌تونن خودم رو بشکونن.

بر اساس گفته‌های سازندگان فیلم Emancipation یا رها سازی، این فیلم قرار است ابتدا در برخی از سینماهای منتخب آمریکا اکران شده و سپس در سرویس اپل تی وی به صورت اینترنتی منتشر گردد. تاریخی که Apple Tv برای انتشار این فیلم در نظر گرفته 9 دسامبر 2022 مصادف با 18 آذر 1401 است.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳