همکاری بردلی کوپر در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

همکاری بردلی کوپر در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

اگر به دیدن فیلم‌های کلاسیک علاقه داشته باشید، فیلم سینمایی Bullitt قطعا جز فیلم‌هایی است که دیده‌اید و شاید هم یکی از طرفداران آن باشید. اما اگر با این فیلم آشنایی ندارید، Bullitt یکی از آثار شاخص سینمای کلاسیک است که در سال 1968 بر روی پرده سینماها رفت. استیو مک کوئین در این فیلم به عنوان نقش اصلی هنرنمایی چشمگیری داشت و پیتر ییس هم کارگردانی فیلم را به بهترین شکل ممکن انجام داده بود. استیون اسپیلبرگ، کارگردان سرشناس آمریکایی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد این اثر را به شیوه‌ای نو بازسازی کند و برای نقش بولیت، بردلی کوپر را در نظر گرفته است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این فیلم با شما در میان بگذاریم.

فیلم بولیت که در سال 1968 منتشر شد اتفاقات زندگی فرانک بولیت، پلیس معروف اهل سانفرانسیسکو را روایت می‌کرد که محافظت از یک خبرچین را بر عهده داشت. بولیت ساخته کمپانی وارنر برادرز بود که 4 میلیون دلار برای ساخت آن هزینه کرد و این فیلم با درخشش مک کوئین توانست فروش 42 میلیون دلاری داشته باشد. بسیاری از بزرگان سینمای جهان این اثر را به عنوان برجسته‌ترین فیلم این بازیگر معروف معرفی می‌کنند.

اوج داستان فیلم بولیت 1968، زمانی بود که استیو مک کوئین سوار بر فورد موستانگ سبز تیره، دو هنرپیشه نقش منفی دیگر فیلم که سوار بر دوج چارجر مشکی رنگ بودند را در یک تعقیب و گریز دنبال می‌کرد. بسیاری از منتقدان سینما معتقدند هنوز هم دیدن این صحنه‌ها برای هر بیننده‌ای جذاب است.

استیون اسپیلبرگ در تازه‌ترین اظهار نظر خود درباره این اثر گفته که Bullitt به شکل معمولی بازسازی نخواهد شد و فیلم جدید، داستان تازه‌ای از زندگی این پلیس مشهور سانفرانسیسکویی را به تصویر خواهد کشید.

به گفته این کارگردان بزرگ، او پس از بررسی‌های فراوانی که درباره بازیگران مختلف و توانایی‌های آنها انجام داده در نهایت به این نتیجه رسیده که بهترین گزینه برای این نقش، بردلی کوپر است که گویا خود او این پیشنهاد را چند سال پیش از سوی اسپیلبرگ پذیرفته است.

نویسندگی فیلم جدید بولیت بر عهده جاش سینگر است که قبلا در فیلم پست با اسپیلبرگ همکاری داشته است. او به تازگی با بردلی کوپر هم همکاری داشته و نویسندگی فیلم Maestro که کوپر اخیرا در آن ایفای نقش کرده را بر عهده داشته است. جالب است بدانید تهیه‌کنندگی فیلم جدید بولت بر عهده چاد مک کوئین و مولی مک کوئین، فرزند و نوه استیو مک کوئین است.

صحبت‌ها پیرامون ساخت این فیلم به پیش از دوره همه‌گیری ویروس کرونا باز می‌گردد. به گفته اسپیلبرگ، او و بردلی کوپر تاکنون بارها نشست‌هایی درباره این فیلم داشته‌اند اما ساخت این اثر بارها به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود. پس از مدت‌ها صحبت و طی مراحل پیش تولید، این فیلم اکنون در مرحله تولید قرار گرفته اما هنوز زمان مشخصی برای اکران آن اعلام نشده است.

بد نیست در انتهای این مطلب درباره جدیدترین ساخته سینمایی استیون اسپیلبرگ یعنی The Fabelmans هم صحبت کنیم. این فیلم که محصول سال 2022 است به تازگی در برخی از سینماها به صورت محدود به نمایش درآمده و احتمالا به زودی در پلتفرم‌های اینترنتی منتشر خواهد شد.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳