کوئنتین تارانتینو درحال برنامه ریزی برای ساخت سریالش است

کوئنتین تارانتینو درحال برنامه ریزی برای ساخت سریالش است

این روزها خبرهای بسیاری از کارگردان و فیلمساز بزرگ هالیوود یعنی کوئنتین تارانتینو به گوش می‌رسد. او در هفته‌های اخیر مصاحبه‌های متعددی انجام داده و به همین دلیل مدتی است در صدر اخبار قرار دارد. یکی از مهم‌ترین اخباری که این‌ روزها درباره او به گوش می‌رسد، خبر ساخت یک سریال توسط اوست که به عقیده طرفداران و منتقدان سینما خبر مهمی است چرا که تارانتینو معمولا آثار دیدنی، جذاب و البته متفاوتی می‌سازد که در تاریخ سینما ثبت می‌شوند. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید تا بیشتر درباره این سریال جدید تارانتینو صحبت کنیم.

همانطور که اشاره کردیم این روزها اخبار تارانتینو را می‌توان همه جا پیدا کرد. او در یک مصاحبه که به تازگی انجام داده به فیلم روزی روزگاری به عنوان بهترین فیلم خودش اشاره کرده و کتاب جدیدش را هم با نام تفکر در سینما معرفی کرده است. اما خبر ساخت یک اثر دیگر از تارانتینو شاید از همه این اخبار مهم‌تر و جذاب‌تر باشد.

اخبار جدیدی که در رسانه‌ها پخش شده نشان می‌دهد تارانتینو قصد دارد پیش از آنکه آخرین فیلم سینمایی خودش را بسازد و به گفته خودش پس از ساخت 10 فیلم بازنشسته شود، تصمیم گرفته تا دوباره وارد مدیوم تلویزیون شده و یک سریال 8 قسمتی رازآلود بسازد. او تاکنون به تنهایی سریال تلویزیونی نساخته اما در گذشته در ساخت برخی از پروژه‌های معروف همکاری داشته است. به طور مثال، تارانتینو در سال 1995 یک قسمت از سریال E.R و در سال 2005 هم چند قسمت از سریال C.S.I را ساخته است.

این خبر البته در حد شایعه نیست و توسط خود او در یک مصاحبه تلویزیونی که با منتقد معروف “ الویس میچل “ داشته مطرح شده است. او در این مصاحبه گفته که ساخت این سریال صحت دارد و احتمالا پروژه ساخت آن در سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

وب سایت ورایتی هم درباره این خبر مطلبی منتشر کرده و گفته که تارانتینو در یکی از ایونت‌هایی که برای معرفی کتاب جدیدیش برگزار کرده بوده اعلام کرده قصد دارد یک سریال تلویزیونی 8 قسمتی در ژانر رازآلود بسازد که ساخت آن را در سال 2023 آغاز خواهد کرد.

پیش‌تر در گذشته شایعاتی نیز منتشر شده بود که طبق این شایعات، تارانتینو قرار بوده کارگردانی چندین قسمت از سریال Justified: City Primeval را بر عهده داشته باشد. پس از انتشار این شایعات، اخبار دیگری در این زمینه منتشر نشد و گویا او از کارگردانی در این سریال انصراف داده است. اما مطلب مهمی که از این شایعه برداشت می‌شود این است که مشخصا او قصد دارد یک پروژه تلویزیونی را هم در کارنامه خود داشته باشد و برای این کار برنامه ریزی کرده است.

تارانتینو اطلاعات بیشتری درباره این سریال ارائه نداده و اخبار بیشتری هم در این زمینه در دسترس نیست. تنها موردی که می‌توان از آن به عنوان یک سرنخ از اثر جدید تلویزیونی او یاد کرد صحبتی است که او در یکی از مصاحبه‌هایش داشته است. او پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود که پیش از ساخت روزی روزگاری در هالیوود روی پروژه‌های مختلفی کار کرده که یکی از آنها نوشتن یک نمایشنامه بوده است. شاید از این موضوع بتوان حدس زد سبک کاری سریال آینده تارانتینو چه خواهد بود.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳