تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود را بهترین فیلم خودش نامید

تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود را بهترین فیلم خودش نامید

هنوز پس از گذشت حدود 3 سال پس از ساخت فیلم روزی روزگاری درهالیوود، این فیلم و کارگردان معروف آن یعنی کوئنتین تارانتینو همچنان در صدر اخبار روز سینمای جهان قرار دارند. تارانتینو به تازگی و در مصاحبه‌ای که با یک شبکه رادیویی انجام داده دوباره درباره آخرین ساخته‌اش صحبت کرده و گفته که این فیلم بهترین فیلمی است که او تا به امروز ساخته است. این فیلم که در سال 2019 منتشر شد توانست بسیار موفق ظاهر شود و جوایز متعددی از جمله دو جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب را به خود اختصاص دهد. در ادامه این خبر با گپ فیلم همراه باشید تا بیشتر درباره این مصاحبه صحبت کنیم.

کوئنتین تارانتینو در جدیدترین مصاحبه رادیویی که با هاوارد استون داشته درباره آخرین فیلم خود صحبت کرده و به سوالات مجری این برنامه پاسخ داده است. در این برنامه سوالات مختلفی از او پرسیده شده که یکی از مهم‌ترین سوالات درباره بهترین فیلم او بوده است. او در پاسخ به این سوالات گفته:

چندین سال است که مردم چنین سوالاتی از من می‌پرسند و من هم میگویم همه کارام مثل فرزندان من هستند و همه رو دوست دارم. اما در این برنامه میگویم از نظر خودم روزی روزگاری در هالیوود بهترین فیلم من است.

این کارگردان بزرگ به تازگی در یک پادکست هم گفته که دهه 80 میلادی زمانی بوده که بیشترین فیلم‌های خودش را در آن زمان دیده اما الان معتقد است که سینمای هالیوود دهه 50 و 80 بدترین دوره برای هالیوود بوده است.

فیلم سینمایی روزی روزگاری هالیوود نه تنها از نظر خود تارانتینو بلکه از نظر اکثریت منتقدان هم بهترین فیلم اوست. آنها معتقد هستند که این فیلم زمین بازی را برای بازیگران بزرگ فراهم کرده تا خیلی راحت بتوانند عرض اندام کنند. فیلم‌نامه او هم با میکس اتفاقات تاریخی واقعی و شخصیت‌های داستانی کار بزرگی انجام داده است. علاوه بر این موارد جزئیات فیلمبرداری و تصویرسازی‌ها هم به بهترین شکل پیاده سازی شده است.

از همه این موارد که بگذریم، آمارها هم ثابت می‌کنند که روزی روزگاری هالیوود بهترین اثر تارانتینو بوده و بیشترین نامزدی اسکار را در بین کارهای تارانتینو داشته است. این فیلم در سال 2020 توانست در 10 رشته مختلف نامزد اسکار شود و در نهایت هم موفق به دریافت 2 جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد.

علاوه بر جایزه اسکار، این فیلم در مجموع 167 بار نامزد جوایز مخالف شد و توانسته 66 جایزه ارزشمند را بدست بیاورد. همه این موارد گواه بر این موضوع هستند که تارانتینو علاوه بر اینکه خودش این فیلم را بهترین اثرش می‌داند، منتقدان و بینندگان هم به این موضوع اذعان دارند.

البته بسیاری معتقد هستند که بالا رفتن دفعات حضور تارانتینو در رسانه‌ها در مدت اخیر به دلیل انتشار کتاب جدید او “ تفکر در سینما “ است. او با استفاده از این مصاحبه‌ها قصد دارد تا توجه رسانه‌ها را به کتاب جدید خودش معطوف کند.

البته اخیرا خبرهای مهم دیگری هم درباره این کارگردان و فیلمساز مشهور به گوش رسیده است. او به تازگی صحبت‌های تندی را درباره فیلم‌های ابر قهرمانی مطرح کرده و خبر از ساخت یک سریال در آینده داده است.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳