سریال The White Lotus برای فصل سوم تمدید شد

سریال The White Lotus برای فصل سوم تمدید شد

در حالی که فصل دوم سریال The White Lotus یا نیلوفر سفید همچنان در حال منتشر شدن است، شبکه HBO به صورت رسمی از ساخت فصل سوم این سریال خبر داده است. این مجموعه تلویزیونی کمدی درام، از زمان انتشار اولین قسمت تا به امروز مدام مورد تحسین منتقدان بزرگ، وب سایت‌های نقد فیلم و سریال و بینندگان قرار گرفته و توانسته برنده جوایز متعددی مانند امی شود. در ادامه این خبر همچنان با گپ فیلم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره فصل سوم این سریال پرطرفدار در اختیار شما قرار دهیم.

سریال The White Lotus داستان زندگی افرادی را روایت می‌کند که یک هفته برای استراحت و تجدید قوا به بهشتی به نام نیلوفر سفید سفر می‌کنند. اما در پس این بهشت زیبا اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است. با گذر زمان هر روز بین مسافران ظاهرا عالی این هتل، کارمندان خوشحال و لوکیشن نیلوفر آبی پیچیدگی‌های تاریک‌تری آشکار می‌شود.

فصل اول این سریال که در ماه ژوئن سال 2021 منتشر شد توانست موفقیت بسیاری بدست آورد؛ طوری که تحسین اغلب منتقدان و بینندگان را در سراسر جهان برانگیخت. این موفقیت‌ها در ادامه با دریافت 10 جایزه امی تکمیل شد و اچ بی او را مجاب کرد تا این سریال را برای فصل دوم تمدید کند.

پس از به اتمام رسیدن فصل اول، در مدت کوتاهی فصل دوم هم به نمایش درآمد و قسمت اول آن در حدود 7.5 میلیون بیننده داشت که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. داستان فصل دوم این سریال که هم اکنون در روزهای یکشنبه از HBO منتشر می‌شود با فصل اول آن متفاوت است و این دو فصل باهم ارتباط داستانی ندارند.

نویسندگی و کارگردانی دو فصل اول این سریال را مایک وایت بر عهده داشته و بازیگران بزرگی هم در دو فصل آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. از جمله بازیگران فصل اول می‌توان به ماری بارتلت در نقش آرموند، کانی بریتون در نقش نیکول موسباکر، جنیفر کولیج در نقش تانیا مک کوید، الکساندرا داداریو در نقش ریچل پاتون و فرد هچینگر در نقش کوین موسباکر اشاره کرد. در فصل دوم هم بازیگران متعددی نقش‌های خود را ایفا کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اف موری آبراهام در نقش برت دی گراسو، جنیفر کولیج در نقش تانیا مک کوید، آدام دی مارکو در نقش آلبی دی گراسو، مگان فیهی در نقش دافنه سالیوان و تام هالندر در نقش کوئنتین اشاره کرد.

فصل اول این سریال در 6 قسمت منتشر شد و توانست امتیاز 7.6 را از Imdb دریافت کند. وب سایت راتن تومیتوز هم نمره 89٪ را برای این سریال در نظر گرفته است.

طبق گفته سازندگان سریال نیلوفر سفید، فصل دوم آن 7 قسمت خواهد داشت که انتشار قسمت آخر فصل دوم آن برای 20 دسامبر 2022 برنامه ریزی شده است. این فصل تا به اینجا همانند فصل اول موفق بوده و توانسته دوباره، منتقدان و بیننده‌های خود را راضی کند. این موفقیت باعث شده تا شبکه HBO تصمیم بگیرد همچنان ادامه این سریال پرطرفدار را بسازد. شنیده‌ها حاکی از آن است که مایک وایت همانند دو فصل قبلی ، تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی فصل سوم را هم بر عهده خواهد داشت.

در حالی که انتظار می‌رود فصل سوم نیز با فاصله کوتاهی از اتمام فصل دوم منتشر شود، باید منتظر ماند و دید آیا این سریال همچنان حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد یا خیر.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳