شروع موفق  Black Adam در باکس آفیس

شروع موفق Black Adam در باکس آفیس

یکی از پر سر و صداترین فیلم‌های ابر قهرمانی این روزهای سینمای هالیوود، Black Adam با بازی Dwayne Johnson است که به تازگی اکران شده و توانسته رکورد فروش آخر هفته افتتاحیه برای فیلم‌هایی که جانسون در آنها حضور دارد را بشکند. Black Adam توانست در روز نخست اکران خود تنها در آمریکا و کانادا بیش از 26.7 میلیون دلار فروش داشته باشد و از فروش فیلم Shazam پیشی بگیرد. در نهایت، این فیلم توانست در آخر هفته افتتاحیه خود فروشی معادل 67 میلیون دلار داشته باشد که این عدد بالاترین رکورد فروش در کارنامه دوئین جانسون است. بلک آدام تا 4 هفته پس از اکران در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای هالیوود قرار داشت و پس از اکران Black Panther: Wakanda Forever جایگاه خود را به این فیلم دیدنی و پر هزینه داد.

دوئین جانسون در این فیلم ابر قهرمانی، نقش اصلی یعنی تث آدام را بر عهده دارد اما او تنها سلبریتی حاضر در این سریال نیست و بزرگانی مانند پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، آلدیس هاج در نقش هاک من، نوآح سنتینیو در نقش اتم اسمشر و کویینتسا سوییندل در نقش سایکلون نیز در این به ایفای نقش پرداخته‌اند. از دیگر بازیگران شاخصی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به سارا شاهی که یک بازیگر ایرانی تبار است اشاره کرد که در نقش یک استاد دانشگاه ظاهر شده است. وایولا دیویس هم در این فیلم در نقش آماندا والر حاضر شده است.

کارگردانی این فیلم بر عهده ژاومه کویت سرا بوده و فیلم‌نامه آن توسط آدام ستیکیل، روری هینز و سهراب نوشیروانی به رشته تحریر درآمده است. نام دوئین جانسون علاوه بر نقش اول این فیلم، در میان تهیه‌کنندگان هم دیده می‌شود که گواهی بر جذابیت فیلم‌نامه و کیفیت ساخت این فیلم است.

پس از اولین اکران این فیلم در شهر مکزیکوسیتی، منتقدان فراوانی درباره این فیلم نظر داده‌اند که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم:

اریک دیویس درباره بلک آدام می‌گوید:

این فیلم مملو از اکشن و شخصیت‌هایی است که خیلی سریع به آنها علاقمند می‌شوید. روند فیلم نیز بسیار روان و فوق‌العاده است که بر جذابیت آن افروده است. دوئین جانسون هم به خوبی توانسته تعادلی میان یک شخصیت جسور و مرعوب کننده با قابل درک بودن را برقرار کند. من علاوه بر جانسون، بازی پیرس برازنان و آلدیس هاج را هم دوست داشتم. لطفا فیلم‌های بیشتری برای جامعه عدالت آمریکا بسازید.

برندن دیویس نویسنده کامیک بوک هم درباره بلک آدام می‌گوید:

فیلم Black adam یک اکشن بی وقفه و حماسی است. دوئین جانسون وقتی در حرکت است، حکم آدرنالین خالص را دارد. شخصیت پردازی‌ها هم جذاب انجام شده به خصوص تث آدام و دکتر فیت. این فیلم به نظر من یک فیلم جسورانه است که مخاطب را به شدت به سوی خود جذب می‌کند.

اسکات منزل نویسنده فوربز می‌گوید:

بلک آدام همه آن چیزی است که من امید داشتم باشد. شاید بتوانم بگویم فراتر از آن بود. این فیلم اکشن‌های بزرگ و صحنه‌های تحسین برانگیزی دارد. دوئین جانسون هم که گویا برای این نقش زاده شده. در مجموعه تماشای جانسون، سنتینیو و سویندل برای من بسیار جذاب و لذت بخش است.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳