نقد و بررسی سریال 1899

نقد و بررسی سریال 1899

پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال نتفلیکس، این روزها میزبان فیلم و سریال‌های جذاب بسیاری است. یکی از جدیدترین سریال‌های این پلتفرم Dark نام درد که چندی پیش به پایان خود رسید و سازنده‌های متفکر آن حالا سریال جذاب دیگری را از همین مدیوم منتشر خواهند کرد که 1899 نام دارد. این سریال یک اثر رازآلود با عناصر هیجان‌ انگیز و ترسناک است که طبق گفته سازندگان آن در ماه نوامبر 2022 در نتقلیکس به نمایش در خواهد آمد. طبق اطلاعاتی که این پلفترم در اختیار رسانه‌ها قرار داده، ساخت سریال 1899 از سال 2018 آغاز شده و اغلب افرادی که در ساخت آن دخیل هستند همان تیم سازنده سریال Dark هستند. در ادامه این نقد و بررسی با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این سریال با شما در میان بگذاریم.

داستان سریال 1899

نام فصل اول سریال 1899، کشتی یا The Ship است و داستان آن در ارتباط با یک کشتی است که وظیفه حمل مهاجران را دارد. این کشتی که کروبوس نام دارد، مسافران مهاجری از کشورهای مختلف قاره اروپا دارد و قرار است تا در مسیر لندن به نیویورک، آنها را جا‌به‌جا کند. مسافران این کشتی به دنبال زندگی بهتر در امریکا هستند و امیدوارند تا با این مهاجرت روند زندگی خود را تغییر دهند. زمانی که این کشتی به سمت نیویورک در حال حرکت است در آب‌های آزاد با یک کشتی مسافربری دیگر مواجه می‌شود که ماه‌ها است گم شده و این اتفاق باعث می‌شود تا سفر این کشتی و مهاجران آن به طور غیر منتظره‌ای تغییر کند.

تریلری که از این فیلم دیدنی منتشر شده، صحنه‌هایی بسیاری دیدنی و تماشایی از این داستان را به نمایش می‌گذارد. آغاز این تریلر با صحبت‌های مائورا فرانکلین آغاز می‌شود که نقشش را امیلی بیچام بازی کرده است. او در این صحبت‌ها استدلال‌ها و انگیزه‌های مسافران این کشتی را زیر سوال می‌برد. در ادامه هم صحنه‌هایی از سریال را می‌بینیم که فضای غم‌آلود و اندوهگین سریال 1899 را نمایش می‌دهد.

نکته جالبی که بسیاری از منتقدان درباره این سریال اعلام کرده‌اند، اورجینال بودن و تازه بودن فیلم‌نامه داستان است چرا که چنین داستانی تا پیش از این روایت نشده و همین برگ برنده مهمی برای این فیلم است.

سازندگان این فیلم، ژانتی فریزی و باران بو اودار هستند که در یک بیانیه مشترک گفته‌اند:

چیزی که باعث شد ایده ساخت چنین سریالی به ذهن ما برسد، داشتن یک نمایش کاملا اروپایی بود که در آن بازیگرانی با ملیت‌های مختلف به ایفای نقش بپردازند. شاکله اصلی داستان 1899 این است که چه چیزی می‌تواند مردم را متحد کرده، چه چیزی توانایی جداسازی مردم را از یکدیگر دارد و ترس چطور می‌تواند به عنوان محرک دوم عمل کند.

بازیگران سریال 1899

در ماه دسامبر سال 2020، سازندگان این سریال اعلام کردند که Emily Beecham که جایزه جشنواره فیلم کن را در کارنامه خود دارد برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شده است. مخاطبین فیلم و سریال او را بیشتر به خاطر بازی در سریال Little Little Joe و فیلم Cruella می‌شناسند.

آندریاس پیتشمان که در سریال دارک، بازی در نقش جوناس را بر عهده داشته در این سریال نقش اک لارسن را بازی می‌کند.

از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان به آنتون لسر (سابقه حضور در فیلم دزدان دریایی کارائیب)، آنورین بارنارد، الکساندر ویلوم، ماتیلدا اولیویه، لوکاس لینگارد تونسون، میگل برناردو، ریچارد هوپ، کلارا روزاگر و جوناس بلاک اشاره کرد.

زبان سریال 1899

ابتدا زمانی که اخبار اولیه‌ای از این سریال به گوش رسید، صحبت از چند زبانه بودن این سریال به میان آمده بود چرا که طبق داستان بازیگران مختلف از ملیت‌های متفاوت می‌بایست در نقش مهاجران بازی می‌کردند. این شایعات ادامه داشت تا اینکه در میزگردی که در فستیوال برلیناله برگزار شد، مجریان اعلام کردن که بر خلاف سریال Dark، این سریال به زبان انگلیسی تولید و منتشر خواهد شد. اما بعدها گویا تصمیم سازندگان عوض شد و قرار شد که کاراکترهای داستان به زبان‌های مختلف کنند تا داستان این سریال بیش‌ از پیش به واقعیت نزدیک شود.

سریال 1899 در کدام کشور ساخته شده است؟

به گفته عوامل سازنده 1899، تولید این سریال در شهرهای مختلفی از جمله لندن در انگلستان، برلین در آلمان و چند شهر دیگر اروپایی انجام شده و هنوز هم در جریان است. اطلاعات درج شده درباره این سریال در وب سایت ویکی پدیا همچنین نشان می‌دهد که کشور سازنده 1899 بر خلاف اکثر سریال‌های بزرگ، آمریکا نیست و آلمان به عنوان کشور سازنده آن معرفی شده است.

اطلاعات دیگری هم که تا کنون درباره این سریال منتشر شده نشان می‌دهد فصل اول این سریال در 8 قسمت 1 ساعته منتشر خواهد شد.

باران بو اودار درباره این فیلم گفته است که در ساخت این فیلم از مجموعه‌های LED مجازی استفاده می‌شود که به عقیده بسیاری آینده فیلمبرداری جهان هستند و در طولانی مدت قرار است جایگزین پرده‌های سبز شوند. از این تکنولوژی اخیرا در The Mandalorian دیزنی استفاده شده است.

سریال 1899 را در گپ فیلم مشاهده و دانلود کنید

طبق اعلام پلتفرم مشاهده آنلاین فیلم و سریال گپ فیلم، زمانی که اولین قسمت از این سریال منتشر شود، توسط متخصصین و کارشناسان به صورت اختصاصی و دقیق ترجمه و دوبله شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گپ فیلم از همان ابتدای آغاز فعالیت خود، همواره جز اولین پلتفرم‌هایی است که جدیدترین آثار منتشر شده سینمای جهان را در اسرع وقت و با کیفیت بالا توسط تیم اختصاصی خود دوبله می‌کند. Gapfilm با برترین دوبلورهای کشور و همینطور با قوی‌ترین استودیوهای دوبله کشور به صورت اختصاصی همکاری می‌کند تا خروجی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، درخور آنها باشد.

در راستای بالا بردن رضایتمندی کاربرانی که علاقمند به استفاده از سرویس‌های گپ فیلم هستند، این پلفترم خدمات خود را در قالب اپلیکیشن‌های دستگاه‌های هوشمند اندرویدی، اپلیکیشن‌ تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی، نسخه Pow مخصوص کاربران اپل و همین طور نسخه وب سایت به کاربران ارائه می‌دهد تا هر کس با هر دستگاه هوشمندی که در اختیار دارد بتواند به این پلتفرم دسترسی داشته باشد.

علاوه بر این موضوع، گپ فیلم در راستای هدف ارتقا میزان مشتری مداری، هزینه اشتراک خود را به قیمتی پایین‌تر از رقبای خود قرار داده تا کاربران بیشتری امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳