نقد و بررسی فیلم The Greatest Beer Run Ever

نقد و بررسی فیلم The Greatest Beer Run Ever

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، فیلم سینمایی The Greatest Beer Run Ever برای اولین بار و در تاریخ 13 سپتامبر 2021 در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد و باعث شد صحبت‌ها پیرامون آن بیشتر و بیشتر ‌شود. فیلم The Greatest Beer Run Ever یکی از تازه‌ترین آثار سینمای هالیوود است و بر اساس رمان پر فروشی با همین نام ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام، ماجراجویانه و کمدی تهیه شده و در آن بازیگران بزرگی مانند Zac Efron و Russel Crowe به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا هر آنچه درباره این فیلم می‌دانیم را با شما در میان بگذاریم.

معرفی فیلم The Greatest Beer Run Ever

فیلم The Greatest Beer Run Ever یا بزرگترین سفر تمام زمان آبجوها، داستان یک جوان 26 ساله با نام دانوهوی را روایت می‌کند که در گذشته در نیروی دریایی آمریکا حضور داشته و اکنون یک تاجر دریانورد است. یک شب ناگهان فکری دیوانه‌وار به ذهن او خطور می‌کند. او تصمیم می‌گیرد که به صورت مخفیانه به ویتنام برود و افرادی که با او هم رزم بوده‌اند را پیدا کند تا برای حمایت از آنها یک قوطی آبجو به آنها بدهد. در حین عملی کردن این ایده او وارد یک ماجراجویی می‌شود و اتفاقات جالبی برایش اتفاق می‌افتد.

فیلم The Greatest Beer Run Ever بر مبنای داستان یکی از پر‌ فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز ساخته شده که توسط J T Molloy و John Donohue ملقب به چیکی نگارش شده است. اولین صحبت‌ها برای ساخت این فیلم در سال 2019 صورت گرفت و کمپانی اسکای مدیا طی رایزنی که با صاحبان امتیاز این کتاب داشت، حق تبدیل آن به یک فیلم سینمایی را خریداری کرد. اسکای مدیا در همان ابتدای کار با ویگو مورتنسن و دیلن اوبرایان برای ایفای نقش‌های اصلی به توافق رسید، اما این توافق خیلی به طول نینجامید و این کمپانی حق ساخت فیلم را به اپل تی وی واگذار کرد.

زمانی که سرویس مشاهده آنلاین فیلم و سریال Apple Tv حقوق مرتبط با این فیلم را بدست آورد، اعلام کرد که دو بازیگری که قبلا برای ایفای نقش انتخاب شده‌اند، در این فیلم بازی نخواهند کرد و به جای آنها دو بازیگر دیگر که پیش‌تر به نام آنها اشاره کردیم، در این فیلم حضور خواهند داشت. در نهایت، فیلمبرداری این فیلم در ماه سپتامبر 2021 در لوکیشن‌های مختلفی مثل ایالت نیوجرسی و کشور تایلند کلید خورد.

آشنایی با عوامل سازنده The Greatest Beer Run Ever

فیلم بزرگترین سفر تمام زمان آبجوها توسط یکی از کارگردانان نامی سینمای هالیوود یعنی Peter Farrelly کارگردانی شده است. یکی از شناخته شده‌ترین آثار این کارگردان، فیلم محصول سال 1994 یعنی احمق و احمق‌تر است. اما یکی از شاخص‌ترین آثار این کارگردان بزرگ فیلم Green Book یا کتاب سبز است که موفق شد اسکار بهترین فیلم سال 2018 را دریافت کند.

فیلم‌نامه فیلم سینمایی The Greatest Beer Run Ever را پیتر فارلی در یک همکاری با پیت جونز و برایان کوری به رشته تحریر درآورده‌اند که بر اساس گفته‌ها بسیار به روایت کتاب نزدیک است.

داستان فیلم بزرگترین سفر تمام زمان آبجوها

طبق خلاصه رسمی که درباره داستان فیلم The Greatest Beer Run Ever منتشر شده:

داستان فیلم در زمان جنگ آمریکا در ویتنام اتفاق می‌افتد. چیکی برای آنکه به هم رزم‌ها و دوستانش که در جنگ ویتنام مشغول جنگیدن هستند، حمایت خود را ثابت کند، تصمیم می‌گیرد تا برای آنها از آمریکا آبجو ببرد. در این سفر ماجراجویانه برای چیکی اتفاقاتی می‌افتد که دیدگاه و در نهایت زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. جالب است بدانید که این فیلم بر اساس یک داستان واقعی اتفاق افتاده که همین موضوع می‌تواند بر جذابیت این داستان بیفزاید. در ادامه اطلاعات بیشتری را درباره بازیگران این فیلم سینمایی با شما در میان می‌گذاریم. همچنان با ما همراه باشید.

بازیگران فیلم The Greatest Beer Run Ever

چنانچه پیش‌تر هم اشاره‌ای کوتاه داشتیم، در فیلم سینمایی بزرگترین سفر تمام زمان آبجوها، Zac Efron نقش اصلی داستان یعنی دونوهو که ملقب به چیکی است را بر عهده دارد. زک افران عمده شهرت خود را به خاطر بازی در سه‌گانه High School Musical بدست آورده و در آثار بسیار دیگری هم به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به Again 17، Neighbors، The Greatest Showman و Baywatch اشاره کرد.

دیگر بازیگر سرشناس این فیلم، راسل کرو است که در این فیلم نقش یک عکاس جنگی به نام آرتور کوتس را ایفا می‌کند که در طول ماجراجویی با چیکی همراه است. کمتر کسی است که راسل کرو را نشناسد یا فیلمی از او ندیده باشد. بیشتر مردم او را به خاطر بازی در نقش ماکسیموس دسیموس مریدیوس در فیلم گلادیاتور می‌شناسند. او به خاطر نقش‌آفرینی در این فیلم توانست اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کند و به شهرت جهانی برسد. او البته در آثار شاخص دیگری هم حضور داشته که از جمله آنها می‌توان به The Insider و A Beautiful Mind اشاره کرد.

دیگر بازیگر مطرحی که در فیلم The Greatest Beer Run Ever ایفای نقش کرده، Bill Murray است که نقش کلونل را در این فیلم بر عهده داشته است. او بیشتر به خاطر فیلم‌های کمدی که بازی کرده شناخته می شود. فیلم‌هایی مانند شکارچیان ارواح و روز گرندهاک. او به خاطر بازی در فیلم Lost In Translation نامزد دریافت جایزه اسکار شد اما نتوانست این جایزه را به خود اختصاص دهد.

جیک پیکینگ هم جز بازیگرانی است که در این فیلم حضور داشته‌اند. او عمده شهرت خود را به خاطر بازی در سریال Hollywood بدست آورده و در فیلم‌های بسیاری مثل رمز میهن پرستان، تاپ گان ماوریک، سریال تعقیب زندگی و سریال بانوی اول هم نقش آفرینی کرده است.

سایر بازیگرانی هم که در کنار این چهره‌های شناخته شده به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از ویل راپ، آرچی رنوکس، کابا الن، روبی اشبورن سرکیس و مت کوک.

تاریخ انتشار فیلم بزرگترین سفر تمام زمان آبجوها

این فیلم سینمایی در تاریخ 13 سپتامبر 2022 یا 22 شهریور 1401 در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد و مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت. این اثر همچنین در تاریخ 30 سپتامبر یا 8 مهر 1401 بر روی سرویس مشاهده آنلاین Apple Tv Plus منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳