نقد و بررسی سریال Andor

نقد و بررسی سریال Andor

اگر از علاقمندان سری فیلم‌های Starwars هستید، تابستان امسال قطعا یکی از جذاب‌ترین تابستان‌ها برای شما خواهد بود. اندور نام سری جدید سریال Starwars است که تریلرهای آن به تازگی منتشر شده و طرفداران جنگ ستارگان را هیجان زده کرده است. این سریال که قرار است در پلتفرم دیزنی پلاس به نمایش در بیاید پس از عقب افتادن‌های پیاپی به دلیل همه گیری کرونا برای نمایش در ماه سپتامبر 2022 آماده شده است. پلتفرم دیزنی پلاس پس از انتشار چند تریلر درباره این سریال اعلام کرد که سه قسمت اول این سری از مجموعه سریال‌های Starwars به صورت همزمان نمایش داده خواهند شد که همین موضوع هیجان دیدن این سری را برای طرفدارانش بیشتر کرده است. تا انتهای این مطلب با گپ فیلم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این سریال در اختیار شما قرار دهیم.

فصل اول سریال Starwars: andor توسط لوکاس فیلم ساخته شده و در دوازده قسمت به نمایش در خواهد آمد. لوکاس فیلم همچنین اعلام کرده که فصل دوم این سریال هم که 12 قسمت برای آن در نظر گرفته شده قرار است به زودی استارت بخورد. تهیه کنندگی و کارگردانی این سریال توسط تونی گیلروی انجام شده که سابقه درخشانی در سینمای هالیوود دارد.

سریال اندور که جدیدترین سریال از فرنچایز جنگ ستارگان به شمار می‌رود قرار است داستان‌های این فرنچایز را به سمتی کاملا جدید و البته متفاوت سوق بدهد. در این سریال، دیگو لونا نقش آفرینی نقش اصلی فیلم یعنی کاسیان اندور را بر عهده داشته و به گفته عوامل فیلم، بازی به یادماندنی را به یادگار گذاشته است. این شخصیت اولین بار در فیلم Rogue One که یکی از داستان‌های جنگ ستارگان است در سال 2016 معرفی شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. سریال اندور اتفاقات 5 سال قبل از فیلم روگ وان را به تصویر می‌کشد که در آن کاسیان اندور از یک دزد به یک شورشی تبدیل می‌شود که علیه امپراطوری قیام می‌کند.

داستان سریال Andor

سریال Starwars: Andor یک چشم انداز متفاوت و تازه از داستان‌های جنگ ستارگان را به نمایش می‌گذارد و تمرکزش بر روی سفر خودشناسی اندور و تغییراتی که او می‌تواند در جهان هستی ایجاد کند، است. همانطور که پیش‌تر هم اشاره داشتیم، این سریال داستان شورش فزاینده علیه امپراطوری را به تصویر می‌کشد و نحوه دخالت مردم و سیاره‌های مختلف را در شورش ایجاد شده بیان می‌کند. سریال Starwars: Andor دوره‌ای را نشان می‌دهد که پر از دسیسه، خطر و فریب است. دوره‌ای که در آن کاسیان به یک ابر قهرمان تبدیل می‌شود.

بر خلاف آنچه در فیلم و سریال‌های قبلی جنگ ستارگان دیده‌ایم، اندور بر کاراکترهای تازه تمرکز دارد و داستان‌هایی را روایت می‌کند که به عقیده بسیاری قطعا جان تازه‌ای به این فرنچایز خواهند داد. در مورد بازیگران هم باید بگوئیم که علاوه بر دیگو لونا، استلن اسکارشگورد، آدریا آرجونا و فارست ویتاکر هم در این فیلم نقش‌آفرینی‌های جذابی داشته‌اند.

افراد آگاه درباره این سریال گفته‌اند که Andor یک سریال هیجان‌انگیز است که بر روی ماموریت‌های جاسوسی تمرکز کرده است. این ماموریت‌های جاسوسی قرار است امید را به کهکشان بازگردانند. امیدی که سالیان سال است توسط امپراطوری، از جهان گرفته شده و شورشیان مدام در حال مبارزه با آن هستند.

معرفی شخصیت‌ اصلی سریال Andor

همانطور که اشاره کردیم دیگو لونا در نقش اصلی یعنی کاسیان اندور در این فیلم حضور دارد. دزدی که دنیایش توسط امپراطوری ویران شده است. فیلم بدین صورت آغاز می‌شود که اندور بدبین انقلاب گریز است و داستان به این شکل جلو می‌رود که او چگونه به پرشور‌ترین فردی تبدیل می‌شود که قرار است خود را برای نجات کهکشان تسلیم کند.

سریال Andor پیش درآمد Rogue one

طبق اطلاعاتی که درباره سریال Andor منتشر شده است، این سریال پیش درآمدی برای فیلم سینمایی Rogue One از سری فیلم‌های جنگ ستارگان است که در سال 2016 اکران شد و لقب یکی از پروفروش ترین فیلم‌های آن سال را به خود اختصاص داد.

فصل دوم سریال Andor

از همین ابتدا که هنوز قسمت یکم سریال اندور منتشر نشده است، آینده بسیار روشنی را می‌توان برای آن متصور بود چرا که فصل دوم سریال نیز از هم اکنون بسته شده و قرار است به زودی تهیه آن آغاز شود. با استناد به گفته سازندگان این سریال، هر کدام از این فصل‌ها به دوره زمانی متفاوتی از زندگی کاسیان می‌پردازد. البته گویا داستان کاسیان اندور همین دو فصل را خواهد داشت و فصل 2 پایانی بر داستان او خواهد بود. اگر با خواندن این مطلب به دیدن این سریال علاقمند شدید، همچنان با ما همراه باشید تا نحوه دانلود و مشاهده آنلاین سریال اندور را برای شما بازگو کنیم.

 

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳