نقد و بررسی انیمه Dota Dragon's Blood

نقد و بررسی انیمه Dota Dragon's Blood

به تازگی فصل سوم یکی از پرطرفدارترین سریال‌های انیمیشنی چند سال اخیر به نام Dota Dragon's Blood منتشر شده است و همه طرفداران این انیمیشن جذاب هیجان زده هستند. این انیمیشن جذاب محصول ایالات متحده آمریکا است و در ژانر پویانمایی، فانتزی، اکشن و علمی تخیلی ساخته شده است. انیمه دوتا خون اژدها به زندگی یک شوالیه می‌پردازد که پس از اینکه با یک اژدها و شاهزاده خانم، ماموریت بزرگی برایش چیده می‌شود درآینده هم درگیر اتفاقاتی می‌شود که حتی فکرش را هم نمیکرده است. داستان این فیلم مربوط به هزاران سال پیش است که در آن نیروهای جادویی باعث شده‌اند که شوالیه معروف داستان به همراه اژدهای خود بازگشته و ماجراجویی‌های جدیدی را دنبال کند. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا این سریال انیمیشنی را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

انمیشن دوتا خون اژدها با همکاری Netflix و Valve ساخته شده است. اولین فصل از این سریال در 8 قسمت و در فروردین 1400 منتشر شد و بر خلاف تصور بسیاری از منتقدین این سریال، صحنه‌های خشن و نامناسبی دارد که برای همه مناسب نیست و بهتر است افراد بالای 15 سال آن را تماشا کنند.

داستان کلی سریال دوتا خون اژدها

سریال انیمیشنی Dota Dragon's Blood یکی از جذاب‌ترین انیمیشن‌هایی است که توسط نتفلیکس به بازار عرضه شده است. این انیمیشن فانتزی و حماسی بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شد که توانسته بود نامی برای خود در دنیای بازی‌های کامپیوتری دست و پا کند. این سریال داستانی دارد که در یک دنیای فانتزی از جادو و عرفان روایت می‌شود که در آن اژدهایان و شکارچیان فراوانی وجود دارند. قهرمان ما داویون که یک شوالیه اژدهاست مشغول شکار اژدهایان دیگر است تا دنیا را برای بقیه به مکانی امن‌تر تبدیل کند. در یکی از جنگ‌هایی که بین دیو و اژدهایان در جریان است، یک اژدهای بزرگ، روح خود را با داویون ادعام می‌کند و از این لحظه به بعد سفر داویون با یک شاهزاده‌ی خانم به نام میرانا آغاز می‌شود. آنها به دنیال اهریمنی هستند که قصد دارد همه اژدهایان را بکشد و ارواح آنها را جمع آوری کند.

به دلیل موفقیت‌های فراوانی که فصل اول این سریال بدست آورد، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند تا فصل دوم این سریال را هم بسازند. پیش از انتهای فصل اول نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم این سریال در آستانه ساخت قرار دارد و به زودی کارهای مرتبط با آن آغاز خواهد شد.

فصل دوم سریال Dota Dragon's Blood

در فصل دوم سریال دوتا خون اژدها، هزار سال است که اینوکر به دنبال گرفتن انتقام از الهه‌ای به نام سلمن است و این فرصت اکنون برای او فراهم شده است. حال اینوکر باید تصمیم بگیرد سلمن را بکشد یا فقط قدرتش را از او بگیرد. او به خوبی می‌داند که برای یک الهه گرفتن توانایی‌هایش بدتر از مردن خواهد بود. فصل دوم این سریال هم مانند فصل اول به خوبی مورد توجه قرار گرفت و باعث شد که سازندگان این سریال انیمیشنی تصمیم بگیرند تا فصل سومش را هم بسازند.

فصل سوم انیمیشن Dota Dragon's Blood

پس از اعلام نتفلیکس و منتشر شدن تریلرهای این سریال انیمیشنی جذاب، این پلتفرم اعلام کرد که در ماه آگوست، فصل سوم این سریال را منتشر خواهد کرد. همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این سریال در یک همکاری بین والو و نتفلیکس ساخته شده و جلوه‌های ویژه آن نیز بر عهده استودیو میر، خانه انیمیشن کره جنوبی و یکی از تهیه‌کنندگان سریال مورتال کومبت بوده است. در توضیحاتی که Netflix به صورت رسمی برای این سریال ارائه داده است، یک شوالیه اژدهای شجاع ولی سردرگم باید از قدرت اژدهای خود برای متوقف کردن یک شیطان مرگبار استفاده کند. لازم به ذکر است این سریال انیمیشنی بر اساس بازی‌های آنلاین Dota ساخته شده است.

در طول 2 فصل قبلی که در 16 قسمت تهیه شد، این سریال با استقبال مخاطبین و همینطور منتقدان مواجه شد. مجموعه‌ای از منتقدان در وب سایت متاکریتیک پیامی را درباره این سریال منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

برای مشاهده این سریال، اطلاع از کلیت داستان بازی ضروری نیست و انیمیشن به خوبی از آب درآمده اما ما معتقدیم اگر قدرت روایی بازی، بیشتر به این سریال انتقال پیدا می‌کرد، بسیار بهتر می‌شد.

البته این سریال توانسته نقدهای مثبت بسیاری را نیز دریافت کند که همگی گرافیک جذاب، داستان هیجان‌انگیز، شخصیت پردازی‌ها، صداگذاری‌ها و نحوه کارگردانی این سریال را تحسین کرده‌اند.

مشاهده و دانلود سریال Dota Dragon's Blood

مژده برای طرفداران سریال انیمیشنی دوتا خون اژدها این است که علاوه بر فصل 1 و فصل 2 سریال، اکنون فصل سوم این سریال هم که به تازگی منتشر شده و توسط تیم گپ فیلم دوبله شده و در پلتفرم قرار گرفته است. تمامی 8 قسمت فصل اول، 8 قسمت فصل دوم و 8 قسمت فصل سوم همگی به صورت اختصاصی دوبله و تدوین شده و در اختیار کاربران گپ فیلم قرار گرفته است. گپ فیلمی‌های عزیزی که اشتراک تهیه کرده‌اند، به راحتی به این سریال جذاب انیمیشنی دسترسی دارند و دوستانی هم که تاکنون اشتراک خود را تهیه نکرده‌اند، می‌توانند تنها با استفاده از اینترنت تمام بهای اپراتورهای داخلی و به صورت کاملا رایگان این سریال را تماشا کنند.

آشنایی بیشتر با گپ فیلم

پلتفرم گپ فیلم یکی از برترین سرویس‌دهندگان بازار VODایران است که هدفش کمی با اهداف رقبای خود متفاوت است. این پلتفرم از همان زمان آغاز به کار، هدف و رسالت خود را در ارائه به روزترین آثار روز سینمایی و سریالی جهان قرار داد. برای اینکه کاربران عزیز ایرانی هم بتوانند مانند کاربران خارجی پلفترم‌هایی مانند نتفلیکس، آمازون پرایم، دیزنی پلاس و هولو، به جدیدترین آثار تولیدی سینمای جهان دسترسی داشته باشند، گپ فیلم تصمیم گرفت تا تیمی متشکل از مترجم‌ها، دوبلورها، آهنگسازان و تدوینگران متخصص ایجاد کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محتواهای روز دنیا را ترجمه و در اختیار کاربران خود قرار دهد. بسیاری از کاربران دیگر پلفترم‌ها باور نمی‌کنند که تنها پس از گذشت زمانی بسیار کوتاه، گپ فیلمی‌ها به جدیدترین فیلم‌های سینمایی و سریال‌های روز دنیا دسترسی دارند. اما این دقیقا همان هدفی است که تیم گپ فیلم به دنبالش بوده و ثمره‌اش هم چندین میلیون نصب فعال اپلیکیشن گپ فیلم بر روی دستگاه‌های مختلف هوشمند است.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳