نقد و بررسی سریال Man Vs Bee

نقد و بررسی سریال Man Vs Bee

اگر از شما بپرسند کدام کمدین است که شما را در هر حالی باشید بدون اینکه یک کلمه حرف بزند، می‌خنداند؟ قطعا یکی از گزینه‌هایی که نام خواهید برد، مستربین است. مستر بین نام هنری روان اتکینسون، بازیگر این نقش است که سال‌هاست مردم جهان را با فیلم‌های کمدی خود می‌خنداند. روان اتکینسون پس از اینکه در فیلم سینمایی  Johnny English Strikes Again نقش آفرینی کرد حالا با یک سریال کمدی دیگر، تحت عنوان “ مرد در برابر زنبور “ بازگشته است.

داستان میکرو سریال Man Vs Bee درباره مردی دست و پا چلفتی است که تلاش می‌کند تا از یک خانه مدرن و هوشمند نگهداری کند. در این بین یک زنبور بدجنس او را دچار مشکل می‌کند و او با چالش‌های مختلفی درگیر می‌شود. این رویارویی برای بسیاری، یادآور یک قسمت خاص از سریال Breaking Bad است که در آن یک مگس بازیگوش وارد محل کار والتر وایت می‌شود و او در آن قسمت از سریال سعی می‌کند تا مگس را بکشد و محیط را از آلودگی نجات دهد. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا این سریال را عمیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم.
تقریبا اکثر ما با شخصیت عجیب و غریب مستربین را که سوار بر ماشین کوچک زرد رنگش، درگیر پیاده کردن تاکتیک‌های مختلف برای غلبه بر چالش‌های روزمره خود است، آشنایی داریم. همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، بازیگر نقش اصلی این شخصیت کمدی، روان اتکینسون است که اغلب منتقدین همواره هوش سرشار او را در بازی‌هایش ستایش کرده‌اند. شاید برای بسیاری جالب باشد که بدانند، اتکینسون دکترای مهندسی برق دارد اما به دلیل علاقه‌اش به بازیگری، مسیر زندگی‌اش تغییر کرده است. او در دوران جوانی خود به گروه‌های کمدی کوچک انگلیسی پیوست و عضو انجمن درام دانشگاه آکسفورد شد. همین موضوع باعث شد تا او با ریچارد کورتیس آشنا شود که بعدها شخصیت مستربین را نوشت و با اتکینسون همکاری کرد.
تقریبا کمتر کسی است که اعتقاد نداشته باشد، اتکینسون برای کمدی فیزیکی ساخته شده است و در این زمینه منحصر به فرد است. او با سریال مرد در برابر زنبور به قلمرو تخصصی خود یعنی کمدی فیزیکی شخصیت‌های درمانده بازگشته است. اتکینسون در این سریال، نقش پدری با نام ترور را بازی می‌کند که آموزش دیده تا از یک عمارت هوشمند گران قیمت، مراقبت کند. زمانی که ترور با یک زنبور تهاجمی مواجه می‌شود که وارد خانه شده است برای مبارزه با زنبور و در زمان تعقیب و گریز با او شروع به آسیب زدن به وسایل خانه می‌کند و این یک چالش بزرگ برای او است.
مرد در برابر زنبور درون خود یک مستربین نهفته دارد که در آینده مدرن رها شده است. این همان آینده‌ای است که بسیاری متصور بودند مستربین در آن گیر بیفتد و اکنون در قالب این سریال ساخته شده است. نام این شخصیت اما مستربین نیست و ترور بینگلی نام گرفته است. ترور مردی میانسال است که از همسرش جدا شده و به معنای واقعی شکست خورده است. او برای اینکه هزینه کمپینگ با دخترش را جور کند، باید سخت تلاش کند و به همین دلیل این شغل را گرفته است. وجه اشتراک این شخصیت با شخصیت مستربین این است که هر دوی این افراد در واقع کودکانی هستند که در بدن یک فرد بزرگسال گیر افتاده‌اند.
اگر یک قسمت از این سریال را ببینید متوجه می‌شوید که اتکینسون با بازی خود، اشتیاق خود را به فیلم‌های کمدی کلاسیک که اغلب بی کلام بودند نشان داده است. او نوعی زیبایی شناسی صامت را با استفاده از شخصیت مستربین به جهانیان معرفی کرد. او همچنین از اولین کسانی بود که طرح‌های خنده‌داری را اجرا می‌کرد که اغلب بدون دیالوگ بودند. اتکینسون اکنون ماموریت جدیدی را در نقش ترور پیش رو دارد که منتقدین معتقندند بسیار خوب از پس این ماموریت بر آمده است. او در این کمدی، نسل جدیدی از خود را به همه معرفی کرده و همین موضوع باعث کنجکاوی بیشتر طرفداران او در مورد آینده کاری‌اش شده است.
سریال مرد در برابر زنبور نتفلیکس یک بازگشت زیبا برای روان اتکینسون است که توانسته میلیون‌ها بیننده را از سراسر جهان به سوی خود جلب کند. آنچه تاکنون توانسته این سریال را به موفقیت برساند، طرفداران مستربین هستند که علاقه زیادی به بازی اتکینسون دارند و به خاطر او جذب این سریال شده‌اند. منتقدین اعتقاد دارند که این دست ساخته‌ها طرفداران زیادی را به سوی صفحه نمایش جذب می‌کند و تماشای آن تقریبا برای هر کسی لذت بخش است اما باید این موضوع را هم مد نظر داشت که این دست کمدی‌ها، عمق احساسی بالایی ندارند و نباید چنین توقعی از آنها داشت.
این سریال محصول کشور انگلستان است و در ژانر کمدی، ماجراجویی، مهیج و خانوادگی جای می‌گیرد. بازیگران دیگر این فیلم را افرادی مانند Jing Lusi، India Fowler، Julian Rhind-Tutt، Claudie Blakely و Tom Basden تشکیل می‌دهند.
به احتمال خیلی زیاد شما هم از علاقمندان مستربین و فیلم‌هایش هستید و با خواندن درباره این سریال به آن علاقمند شده‌اید. ممکن است بپرسید، برای دانلود سریال Man Vs Bee باید به کجا مراجعه کنید و چطور می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. این سریال را پلتفرم مشاهده آنلاین فیلم و سریال نتفلیکس به بازار عرضه کرده است اما به دلیل اینکه ساخت بریتانیا است زبان فیلم انگلیسی است و ممکن است این موضوع برای بسیاری که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند، دردسرساز باشد. اما نگران نباشید.
پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال گپ فیلم از زمانی که این سریال پر طرفدار به بازار عرضه شد، با دوبله کردن این سریال توسط تیم اختصاصی خودش، تک تک اپیزودها را برای تماشای کاربران خود آماده کرده است. البته کاربرانی که علاقه به دانلود فیلم سینمایی مورد علاقه خود یا سریال مد نظرشان را داشته باشند، می‌توانند به گپ فیلم مراجعه کنند و به آسانی و با یک جستجوی ساده، گزینه مد نظر خود را پیدا کنند. گپ فیلم آخرین فیلم و سریال‌های منتشر شده را در سطح جهان در کوتاه ترین زمان ممکن دوبله و تدوین می‌کند و اگر نیاز باشد آهنگسازی آن را هم انجام می‌دهد (آهنگسازی، بیشتر برای انیمیشن‌ها انجام می‌شود تا شعرهای خوانده شده در انیمیشن‌ها برای بچه‌ها واضح و قابل فهم باشد).

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳