نقد و بررسی انیمیشن DC League of Super-Pets

نقد و بررسی انیمیشن DC League of Super-Pets

اگر شما هم از طرفداران انیمیشن دیدن باشید، قطعا به تازگی نام انیمیشن DC League of Super-Pets را شنیده‌اید. شاید بسیاری معتقد باشند که انیمیشن‌ها مخصوص کودکان هستند و مخاطب بزرگسال ندارند اما واقعیت این است که برخی از انیمیشن‌های شاخص جهان فقط برای کودکان ساخته نمی‌شوند و مخاطب آنها بزرگسالان هستند. یکی از این انیمیشن‌ها که تاکنون بسیار هم پرفروش و پرطرفدار بوده، انیمیشن DC League of Super-Pets است. این انیمیشن جذاب محصول 2022 سینمای آمریکا است و در ژانر اکشن، ماجراجویانه و پویانمایی به بازار عرضه شده است. اگر علاقمند هستید تا اطلاعات بیشتری را راجع به این انیمیشن با شما در میان بگذاریم تا انتهای این مطلب با گپ فیلم همراه باشید.
انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی یکی از پر زرق و برق‌ترین انیمیشن‌های چند سال اخیر است که با بسیاری از بزرگان هالیوود در زمینه صداپیشگی همکاری داشته است. بازیگران و افراد بزرگی مانندDwayne Johnson، Kevin Hart، Kate McKinnon و بسیاری دیگر در این انیمیشن به صداپیشگی پرداخته‌اند که می‌تواند به جذابیت‌های این انیمیشن اضافه کند. کارگردانی DC League of Super-Pets نیز بر عهده جرد استرن بوده که قطعا در بیشتر دیده شدن آن موثر است. در تولید این انیمیشن، کمپانی‌های بزرگی مانندWarner Animation Group، Dc Entertainment و Seven Bucks Productions با هم همکاری داشته‌اند و خروجی کار هم بسیار خوب از آب درآمده است. این انیمیشن برای اولین بار در ماه می 2022 بر روی پرده سینماها رفت و توانست موفقیت‌های بسیاری هم بدست آورد.
به دلیل استقبال فراوان از این انیمیشن، سازندگان آن تصمیم گرفتند 45 روز پس از اولین اکران آن را بر روی سرویس ویدیویی HBO MAX قرار دهند تا افراد بیشتری به آن دسترسی داشته باشند. این انیمیشن سومین انیمیشنی است که گروه وارنر ساخته و در ساخت آن با گروه دی سی همکاری داشته است.
داستان این انیمیشن درباره کریپتو، سگ سوپرمن است که با سوپرمن دوستی صمیمی و جدایی ناپذیر دارد. او هم، مانند سوپرمن قدرت‌های ماورایی مشابهی دارند و در کنار یکدیگر با جنایات در متروپلیس مبارزه می‌کنند. زمانی که سوپرمن و دیگر اعضای لیگ عدالت ربوده می‌شوند، کریپتو تلاش می‌کند تا گروهی از حیوانات را متقاعد کند که برای انجام ماموریت نجات بر قدرت‌های جدید خود مسلط شوند.
آنچه در مورد این انیمیشن هیجان‌انگیز است، تمرکز بر روی تیمی از حیوانات خانگی است چرا که این امکان را به دی سی می‌دهد تا شخصیت‌های جدید را به دنیای DC  وارد کند. انیمیشن DC League of Super-Pets کاملا درباره کریپتو است که یاد می‌گیرد چگونه با دیگران همکاری کند. این انیمیشن زمان بالایی را صرف ساختن شخصیت سگ ابر قهرمان و گذشته‌ای که او با سوپرمن داشته، کرده است و این نقد به آن وارد است که کمتر به دیگر شخصیت‌های داستان پرداخته است.
موفقیت‌های انیمیشن‌هایی مانند زوتوپیا و موآنا این موضوع را اثبات کرده است که می‌توان یک داستان پر از شخصیت‌‌های رنگارنگ داشت و انتظارات را جابه‌جا کرد. انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی تمام اعمال کریپتو را پوشش می‌دهد و شاید به نظر بسیاری این موضوع جذاب باشد و شاید بسیاری هم فکر کنند که کلیشه‌ای است. این انیمیشن در مجموع یک انیمیشن خوب است که بسیاری قطعا آن را دوست خواهند داشت و با دیدن آن سرگرم خواهند شد.

نظر منتقدان درباره انیمیشن DC League of Super-Pets

پس از اکران فیلم و ارائه شدن در پلتفرم HBO MAX منتقدان بسیاری این انیمیشن را دیده و درباره‌اش نظرهای متفاوتی داده‌‌اند. در ادامه نقد و بررسی DC League of Super-Pets برخی از نظرات منتقدان مطرح جهان را برای شما آورده‌ایم:


سامانتا نلسون از Polygon، نمره داده شده: 88 از 100

انیمیشن DC League of Super-Pets یک انیمیشن پیشگامانه یا مبتکرانه نیست اما راه بسیار خوبی است تا بیننده‌های جوان، کاراکترهای کمیک دی سی را بیشتر شناخته و با قدرت و همراهان آنها بیشتر آشنا شوند.

ایان اسپلینگ از The A.V Club، نمره داده شده: 70 از 100

کارگردان و نویسنده جرد استرن توانسته به خوبی یک اثر تماشایی و سرگرم‌کننده بسازد که علاوه بر اینکه برای بچه‌ها عالی است می‌تواند توجه بزرگسالان و دیگر طرفداران دی سی را به سوی خود جلب کند.

اوون گیلبرمن از Variety، نمره داده شده 70 از 100

انیمیشن DC League of Super-Pets با یک روش دوست‌ داشتنی و معمولی توانسته یک اثر جذاب و سرگرم کننده و جذاب کننده باشد. این انیمیشن یک اثر متفاوت در دنیای ابرقهرمانی دی سی است.

توماس فلوید از Washington Post، نمره داده شده 63 از 100

شاید به نظر بسیاری این انیمیشن تجاری باشد اما، ستاره‌های صداپیشه این فیلمو مضمون داستان که حمایت از حیوانات خانگی است، موفقیت نسبی را برای این فیلم به ارمغان می‌آورد.

سیدهانت ادلاکها از IGN، امتیاز داده شده: 60 از 100

انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی از یک فیلمساز برجسته و مبتکر در کنار خود بهره برده است. اما به نظر من صداپیشه‌های این فیلم نتوانسته‌اند آن چنان که باید و شاید، شخصیت و حس لازم را به کاراکترها بدهند.

مولی فریمن از Screen Rant، امتیاز داده شده: 50 از 100

کوین هارت و دوئین جانسون در گذشته همکاری‌های موفقی در کنار هم داشته‌اند اما به نظر من نتوانستند آن‌چنان که باید و شاید در این فیلم بدرخشند. این انیمیشن از صداپیشه‌های با استعداد و بزرگی بهره برده است.
امتیازی که وب سایت imdb برای انیمیشن DC League of Super-Pets در نظر گرفته 7.8 از 10 است. همچنین امتیاز متاکریتیک به این انیمیشن، 72 از 100 است که نشان می‌دهد این فیلم قطعا یک اثر انیمیشنی دیدنی است که نباید از دست بدهید.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی DC League of Super-Pets

پلتفرم مشاهده آنلاین فیلم و سریال گپ فیلم یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه ارائه فیلم و سریال‌های روز دنیا به صورت دوبله شده است. تیم حرفه‌ای گپ فیلم از متخصصان دوبله، تدوین و آهنگسازی تشکیل شده است که یک هدف را دنبال می‌کنند. هدف تیم گپ فیلم که باعث متمایز شدن این پلتفرم نسبت به دیگر پلتفرم‌ها شده است، ارائه آخرین فیلم و سریال‌های روز دنیا به صورت دوبله شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. اگر شما هم از طرفداران فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های روز دنیا هستید، گپ فیلم همان پلتفرمی است که به دنبالش هستید.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳