نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder

نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder

فیلم سینمایی Thor Love And Thunder که یکی از پرطرفدارترین فیلم‌ها در سراسر جهان است به تازگی بر روی پرده سینماها رفته است. درخواست‌های مکرر کاربران گپ فیلم برای نقد و بررسی این فیلم باعث شد تا نگاهی به این فیلم بیندازیم و شما را بیشتر با این فیلم آشنا کنیم. این فیلم که در ژانرهای ابرقهرمانی، کمدی، ماجراجویانه و اکشن قرار می‌گیرد، محصول مشترک سینمای استرالیا و آمریکاست. Thor Love And Thunder توسط کارگردان شاخص، Taika Waititi در سال 2022 ساخته شده است. نکته قابل توجهی که در مورد فیلم‌های Thor وجود دارد، لیست بلند بالای بازیگران آن است که شاید همین موضوع برای طرفداران این فیلم کافی باشد تا به تماشای آن بنشینند. تا انتهای این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، این فیلم نام‌های بزرگی را در کنار خود یدک می‌کشد که از جمله آنها می‌توانیم به وین دیزل، کریستین بیل، راسل کرو، ناتالی پورتمن، کریس همسورث و کریس پرت اشاره کنیم. برای بسیاری از مخاطبین سینما همین نام‌ها برای موفقیت یک فیلم کافی است؛ اما آیا این فیلم توانسته به واسطه همکاری با این بزرگان موفق عمل کند؟

فیلم ثور: عشق و آذرخش که بر اساس شخصیت ثور از مارول کامیکس ساخته شده، به وسیله مارول استودیوز تهیه‌کنندگی شده و توسط استودیو والت دیزنی به بازار عرضه شده است. این فیلم در دنباله فیلم سینمایی Thor Ragnarok به نمایش درآمده و بیست و نهمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مارول است.

منتقدین، با دیدن این فیلم نظرات مختلفی داشته‌اند اما در مجموع، بسیاری آن را تحسین کرده و برای آن نمره قابل قبولی را ثبت کرده‌اند که نشان می‌دهد این فیلم، یک فیلم درجه‌ یک است که همه باید آن را تماشا کنند.

بسیاری معتقدند این فیلم در بسیاری از جهات به فیلم قبلی شبیه است. فیلم قبلی از سری فیلم‌های ثور چنانچه پیش‌تر هم گفتیم رگناروک نام دارد و کارگردانی هر دو فیلم را یک نفر انجام داده به همین دلیل است که اگر شباهت‌هایی بین این دو فیلم ببینیم نباید تعجب کنیم. با این حال، این فیلم آن‌قدر سرگرم کننده و جذاب است که یکی از با ارزش‌ترین آثار در کارنامه آثار سینمایی مارول محسوب می‌شود.

فیلم Thor Love And Thunder سعی داشته تا به یک آرامش درونی دست پیدا کند و همزمان به دنیای ماجراجویی هم بازگردد. ثور: عشق و آذرخش با بهره‌گری از کمک جین فاستر که اکنون به ثور تبدیل شده است می‌خواهد “‌ گور “ که قصاب خدایان است را از رسیدن به هدفش که کشتن تمام خدایان است باز دارد. داستان به این شکل پیش می‌رود که بعد از مرگ “ لاو “ دختر گور و  رد شدن درخواست کمک او توسط خدایش، گور به سوی اسلحه خداکش نکروسورد می‌رود و تصمیم می‌گیرد تا راپو را از بین ببرد و پس از آن هم قسم می‌خورد تا تمام خدایان را نابود کند.

نقد و بررسی‌های فیلم Thor Love And Thunder
 

این فیلم توسط منتقدین فراوانی بررسی شده و تاکنون 143 نقد برای آن منتشر شده است که در مجموع در وب سایت راتن تومیتوز، امتیاز 71 برای آن به ثبت رسیده که امتیاز بالایی است. 40 منتقد هم از وب سایت متاکریتیک این فیلم را بررسی کرده و امتیاز 61 را برای آن در نظر گرفته‌اند. در ادامه نقد و بررسی این فیلم از پتلفرم مشاهده آنلاین فیلم و سریال گپ فیلم، نظرات منتقدین شاخص این حوزه را برای شما بازگو می‌کنیم.

منتقد Collider: ترز لاکسون، امتیاز داده شده: 100 از 100

این فیلم داستانی را روایت می‌کند که نه تنها طرفداران را خسته نمی‌کند بلکه آنها را آرام می‌کند. ثور: عشق و آذرخش، داستانی را به تصویر می‌کشد که توانسته متفاوت عمل کند. داستان این فیلم، روح وماهیت خود را قربانی سبک داستانی کلی مارول نکرده است. آنچه در مورد این فیلم قابل توجه است، پیش برد داستان فیلم به شکلی است که برای توسعه فازهای بعدی دنیای سینمایی مارول، استفاده نشده است.

منتقد Variety: اوون گیلبرمن، امتیاز داده شده: 90 از 100

این فیلم لحن‌های متفاوتی را پوشش داده است. عاشقانه، خنده دار و گستاخانه. همین موضوع آن را به یک اثر جذاب و قابل توجه بدل کرده است. این ترکیب از لحن‌ها سبب شده تا فیلم پر از احساسات باشد و غیر قابل پیش بینی جلو برود.

منتقد Empire: بن تراویس، امتیاز داده شده: 80 از 100

فیلم Thor Love And Thunder نسبت به فیلم قبلی که از این کارگردان دیده‌ایم، عجیب‌تر است. در کنار این عجیب بودن اما ظاهر فیلم همچنان دوست‌داشتنی و صمیمانه است. اگر بخواهیم یک سبک جدید برای این فیلم متصور شویم باید بگوییم Thor Love And Thunder یک ماجراجویی کلاسیک از ثور است که به احتمال خیلی زیاد آن را دوست خواهید داشت.

منتقد Screen Rant: بن کندریک، امتیاز داده شده: 80 از 100

این فیلم به عقیده من همچنان از فرمت دنیای سینمایی مارول پیروی می‌کند. یک داستان انفرادی فوق‌العاده که کاراکتر برجسته‌ای را نمایش می‌دهد. کاراکتری که پر از طنز، هیجان و احساسات است.

منتقد Roger Ebert: نیک الن، امتیاز داده شده 75 از 100

زرق و برق و طنزی که در این فیلم وجود دارد بسیار آشناست اما پشت و جلوی دوربین، جاه طلبی و احساساتی به چشم می‌خورد که باعث شده این فیلم به یک اثر سرگرم کننده و جذاب تبدیل شود.

منتقد IGN: تام یورگنسن، امتیاز داده شده: 70 از 100

به نظر من داستان این فیلم کمی کلیشه‌ای است و کاراکترهای مکملی که در این فیلم استفاده شده‌اند باعث شده جلوی پیشرفتش کمی گرفته شود اما آنچه این فیلم را نجات داده، رابطه عاشقانه‌ای است که بین کریس همسورث و ناتالی پورتمن وجود دارد. این رابطه، فیلم Thor Love And Thunder را به یک اثر کمدی عاشقانه برای مارول تبدیل کرده است.

مشاهده آنلاین و دانلود فیلم Thor Love And Thunder

اگر شما هم با خواندن این نقد و بررسی و نظرات منتقدان مشتاق شده‌اید این فیلم را ببینید، کافی است سری به گپ فیلم بزنید. در پلتفرم گپ فیلم شما می‌توانید فیلم Thor Love And Thunder را یا به صورت آنلاین ببینید یا آن را دانلود کنید. آنچه گپ فیلم را نسبت به دیگر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند، دوبله اختصاصی و سریع فیلم در کوتاه‌ترین زمان ممکن است تا کاربران بتوانند جدیدترین آثار سینمایی جهان را به‌صورت دوبله شده و پیش از دیگران مشاهده کنند.

بیشترین بازدید ها
Gapfilm
گپ فیلم

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

دانلود اپلیکیشن
دانلود با لینک مستقیم
enamad-logo
samandehi-logo
© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۳